Home

Nieuws 1 reactielaatste update:14 sep 2012

Jongeren ‘korten’ Albert Heijn met ludieke actie

Jongeren van de Youth Food Movement gaan donderdagavond bij Albert Heijn filialen in Amsterdam op ludieke wijze kortingsstickers plakken om aandacht te vragen voor de situatie van boeren.

"Albert Heijn heeft besloten alle leveranciers 2% te korten, omdat het bedrijf groter wil groeien. Dit gebeurde zonder overleg. Boeren - die toch al weinig verdienen - zijn hiervan de dupe”, meldt de beweging op Facebook.

Als tegenreactie roepen de jongeren mensen op om te helpen stickeren tijdens een ludieke actie in Amsterdam. “Gewapend met 1000 2% stickers gaan we onszelf trakteren op een korting.”

Eén reactie

  • J.C.M. Zwinkels

    Sturen jullie ff 10.000 van die stickers richting het Westland, daar staan ook nog een paar Albert heijns, misschien is het handig om de handen ineen te slaan en dit landelijk aan te pakken

Of registreer je om te kunnen reageren.