Groenten & Fruit Actueel
||

Contact

Telefonisch contact

Wij zullen je zo snel mogelijk te woord staan

Klantenservice

Bel ons op: +31 (0)314 35 83 58

Adverteren

Bel ons op: +31 (0)314 35 81 03

Openingstijden

Wij zijn op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar, weekend en feestdagen zijn we gesloten.

Mail ons

Wij proberen binnen één werkdag te reageren

Klantenservice

Mail ons op: klantenservice@misset.com

Adverteren

Mail ons op: adverteren@misset.com

Redactie

Mail ons op: redactie.groentenenfruit@misset.com

Het Misset team

Postadres

Postbus 4

7000 BA Doetinchem

Bezoekadres

Hanzestraat 1

7006 RH Doetinchem

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Waarom premium artikelen?

Artikelen met het label premium gaan verder dan nieuws: dit zijn achtergrondartikelen, bedrijfsreportages, marktanalyses en meer. Artikelen waarmee jij als professional vooruit geholpen wordt. In het schrijven van zo’n artikelen gaat tijd zitten, we maken ze met veel liefde en kennis voor jouw vak. Vandaar dat ze niet gratis beschikbaar zijn, maar exclusief voor abonnees.

Wanneer verschijnt Groenten & Fruit?

Groenten & Fruit verschijnt iedere twee weken op donderdag. Daarnaast verschijnt jaarlijks de Tomatenspecial, Paprikaspecial en Aardbeienspecial met vakinformatie specifiek voor dit gewas.

Ik heb Groenten & Fruit niet ontvangen, wat nu?

Afhankelijk van de regio waar je woont, kan het zijn dat PostNL het magazine een dagje eerder of later bezorgd. Heb je geen magazine ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kijken het graag voor je na.

Waar vind ik mijn abonneenummer?

Elke abonnee van Groenten & Fruit heeft een persoonlijk abonneenummer. Je vindt deze op de wikkel van het magazine, boven je adresgegevens. Het nummer staat ook op de factuur. Kun je het niet vinden en heb je het toch nodig? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice.

Ik woon in het buitenland, kan ik Groenten & Fruit daar ook lezen?

Ja hoor! We versturen Groenten & Fruit over de hele wereld. Onze klantenservice kan je alles vertellen over de verzendtarieven die in het buitenland gelden.

Hoe kan ik het adres aanpassen waarop ik Groenten & Fruit ontvang?

Je kunt hiervoor een mailtje sturen met je huidige en nieuwe adres naar klantenservice@misset.com. Het is belangrijk om hierbij aan te geven per wanneer het in moet gaan. Let op: Groenten & Fruit gaat ruim voor verschijning naar de drukker. Geef je adreswijziging dus op tijd aan ons door.

Kan ik losse nummers van Groenten & Fruit kopen?

Helaas, Groenten & Fruit is alleen voor abonnees en niet in de winkel te koop. Het is ook niet mogelijk om losse of oudere edities te bestellen.

Ik ben student, kan ik korting krijgen?

Voor studenten bieden we een extra scherp aanbod op een abonnement op Groenten & Fruit. Meer weten? Neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik Groenten & Fruit ook digitaal lezen?

Groenten & Fruit is alleen voor abonnees. Heb je een abonnement? Dan kun je het magazine hier digitaal lezen. Je vindt deze link ook onderaan de pagina van onze website. Om het digitale magazine te lezen moet je inloggen met dezelfde gegevens als waar je op deze website inlogt.

Ik heb een abonnement op Groenten & Fruit, hoe moet ik inloggen op de website?

Ben je abonnee maar heb je nog nooit ingelogd op de website? Klik dan hier en volg de stappen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Weet je nog wel met welk e-mail adres je gebruik hebt gemaakt van de website? Ga dan naar deze pagina en klik op "Wachtwoord vergeten". Je kunt dan zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. Ben je ook het e-mailadres vergeten? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Kan ik ook alleen een online abonnement nemen, zonder het magazine?

Ja hoor! Kijk hier voor alle mogelijkheden.

Is het mogelijk om een inlog voor mijn complete bedrijf te krijgen?

Ja hoor! Een collectief abonnement voor meerdere personen is al snel interessant. Het is hierbij ook mogelijk om via zgn. domain access toegang te krijgen, zodat iedereen met @voorbeeld-domein.nl kan inloggen op de website. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Ik ben abonnee van Groenten & Fruit, ingelogd op de website maar kan geen Premium artikelen lezen. Wat nu?

Het kan zijn dat je met een ander e-mailadres bent ingelogd, dan het e-mailadres dat is gekoppeld aan je abonnement. Weet je niet meer welk e-mailadres er bij je abonnement hoort? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.