Doorgaan naar artikel

Harvest House toont ketenstrategie in logo

De nieuwe glasgroentecoöperatie Harvest House wil met haar telers denken over verbetering van de keten tot en met winkel.

Dat kan in vergaande samenwerking met afnemers en eigen handelsbedrijven. Zo zal Harvest House meer investeren in marketing. Die strategie moet het nieuwe beeldmerk ook uitbeelden. Op de ledenvergadering afgelopen week is het logo aangenomen.

Afgelopen maand werd al bekend dat Harvest House de naam is voor de nieuwe telercoöperatie van tomaat, paprika, komkommer en aubergine. Om Harvest House naast een krachtige naam ook een duidelijk beeldmerk te geven is er een dynamisch logo ontworpen.

Samen met telers en ketenpartners wil Harvest House stappen voorwaarts maken. Dit is te zien aan de buitenvorm die, naast de vorm van een kas ook de vorm van een pijl omhoog heeft. De connectie met de basis, de teelt, wordt weergegeven in de kleuren groen en blauw die staan voor glas en gewas, zo stelt de organisatie in een persbericht. De komende tijd wordt de gehele huisstijl verder ontwikkeld en geleidelijk uitgerold waardoor Harvest House ook naar buiten toe een gezicht heeft.

De twee H’s vormen samen één geheel. Ze staan voor de innige samenwerking tussen de telers en voor partners die in de keten op elkaar kunnen bouwen. De H’s zijn driedimensionaal geplaatst waardoor er transparantie ontstaat en er openingen zijn, iedereen is dus welkom om binnen te lopen.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin