Doorgaan naar artikel

Komkommersap voor Starbucks

Henk van Dongen van Fresh Retail is in gesprek met Starbucks om naast de koffie ook gezonde groentedrankjes in de winkels te gaan verkopen.

Dat maakte de marketeer gisteren bekend op het Komkommer Event van LTO Groeiservice in Vianen. Van Dongen vroeg en kreeg de ondersteuning v an de aanwezige komkommertelers. Van Dongen: “Ik heb topchef Moshik Roth een paar drankjes laten kamen op basis van komkommer. Gezond en houdbaar zonder conserveringsmiddelen, maar vooral lekker. Dat past helemaal in het streven van Starbucks om meer te doen met gezondheid.”
Volgens Van Dongen moet aan een product als dit komkommerdrankje vooral niet de associatie worden gekoppeld dat er groente in zit. “Dat was bij een gezondheidsdrankje als Knorr Vie wel het geval. Dat is mislukt, ook omdat er niet het beloofde kwaliteitsproduct in verwerkt zat. Als je trope verkoopt, dan val je in de huidige tijd van sociale media door de mand.”

Bron: Groenten & Fruit – Auteur: Ton van der Scheer

Bekijk meer

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin