Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Tricky timing van Caring Farmers’

Naast defensieve boeren heb je ook zorgende boeren. Caring Farmers liet dit weekend van zich horen.
Een beeld uit de commercial van Caring Farmers (met tweede van links groenteteler David Luyendijk). - Foto: Caring Farmers

Een beeld uit de commercial van Caring Farmers (met tweede van links groenteteler David Luyendijk). – Foto: Caring Farmers

Naast defensieve boeren heb je ook zorgende boeren. Caring Farmers liet dit weekend van zich horen.

In de wereld van communicatie en marketing is behalve de inhoud van je boodschap ook de timing ervan van belang. De zorg sloeg direct toe toen aan het begin van de coronacrisis heel Nederland vond dat dáár de ware helden rondliepen. Hun tv-spotjes waren overigens nauwelijks nodig, want ook in allerlei spontaan opkomende tv-items zoals de zogeheten Frontberichten, schitterden zorgpersoneel in hun welverdiende glansrol.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers