Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Promotie ja, marketing nee!

Ik ben benieuwd hoe de experts marketing in de tuinbouw effectief willen toepassen.

Ik ben benieuwd hoe de experts marketing in de tuinbouw effectief willen toepassen.

We hebben het over tientallen producten en (bijna) evenzoveel afzetorganisaties. Als die allemaal een eigen merk in de markt gaan zetten, dan zullen de baten nooit de kosten overtreffen. Het is voor mij zonneklaar dat voor de meeste producten de omzet dusdanig klein is dat een eigen merk en marketing onbetaalbaar is.
Nog los daarvan het lijkt mij in deze tijd, waarin het streven naar duurzaamheid gemeengoed zou moeten zijn, een doodlopende weg inslaan om een oerwoud aan verpakkingmaterialen aan onze producten toe te voegen om marketing mogelijk te maken.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers