Nieuwe campagne Bonduelle ‘Voor een beter morgen’

27-01 | Laatste update op 08-07 | |
Bron: Bonduelle
Bron: Bonduelle

Bonduelle, het grootste groentemerk ter wereld, lanceert een nieuwe merkcampagne. De bestaande slogan ‘De verrassende groente van vandaag’, krijgt een aanvulling: ‘voor een beter morgen’.

De campagne ‘Bonduelle, de verrassende groente van vandaag… voor een beter morgen’ gaat een serieuze boodschap op een luchtige en speelse manier brengen. In de boodschap is veel aandacht voor gemak en gezondheidsvoordelen en waarom het goed en lekker is om meer plantaardig te eten. De beeldtaal van de campagne is herkenbaar Bonduelle, maar wel in een nieuw jasje. Met name televisie, online en de winkelvloer zullen worden ingezet.

Meerdere thema‘s

Bonduelle wil consumenten inspireren om vaker een lekkere plantaardige maaltijd op tafel te zetten. “Bonduelle, de verrassende groente van vandaag’ is zeer bekend, mede door het inmiddels overbekende melodietje. En met de toevoeging ‘voor een beter morgen’ willen we vanuit Bonduelle uitdragen wat we doen als merk en hoe we consumenten kunnen helpen naar een beter morgen”, licht Lianne Hanenberg, Marketing Director Benelux toe. “Denk hierbij aan peulvruchten als lekker en gezond alternatief voor vlees. En een beter morgen gaat verder dan ons bord alleen, ook thema’s als biodiversiteit, bodembescherming, 100% recyclebare verpakkingen en het reduceren van voedselverspilling spelen een belangrijke rol.”

Verstegen
Stan Verstegen Redacteur


Beheer