Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Meer oranje dan de tuinbouw kan niet

De klad zat er een beetje in. Vooraf telden statistici nog maar 150 reclame-acties in plaats van 250 de laatste keer dat we voetbalden op een groot toernooi. Nu juichen we weer, al dan niet in zo'n uitverkocht juichpak.

De klad zat er een beetje in. Vooraf telden statistici nog maar 150 reclame-acties in plaats van 250 de laatste keer dat we voetbalden op een groot toernooi. Nu juichen we weer, al dan niet in zo’n uitverkocht juichpak.

Maar we relativeren ook alweer. In de achtste finales gaan we er alsnog uit tegen Brazilië of Mexico. Zelfs bij de Jumbo, die deze keer dé hit hebben met dat pak van Roy Donders en dat liedje van René Froger dat maar niet uit mijn hoofd wil, is het toch eigenlijk maar een ongezellige boel. Want dat pak én de juichpet zijn dus uitverkocht. En het winkelend publiek is bepaald balorig te noemen: de ‘volgende klant’–gevalletjes (die dingetjes je op de loopband tussen jouw boodschappen en die van de vorige en de volgende klant moet leggen, waarop momenteel Roy Donders liggend in zijn oranje pak staat afgebeeld) zijn op één na allemaal gemolesteerd: het hoofd van de ‘stylist van het zuiden’ is er bruut afgescheurd.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers