Groenten & Fruit Actueel
||

Bekijk alle artikelen over Glas

Hier vind je alle artikelen in de categorie 'Glas' met de laatste trends en inzichten. Lees meer achtergronden, interviews, marktanalyses en columns.

Onbeperkt toegang

Premium

Als abonnee ben je op de hoogte van de nieuwste technieken en innovaties voor een hogere opbrengst.

Word ook abonnee

Toegang tot alle artikelen vanaf € 20,- per maand

Glas actueel


Nieuws

|Limburgse glastuinders willen windturbines
Foto: Henk Riswick
Premium

Geluiden

|‘We lopen mee in de productiehoos van iedereen’
Foto: Peter Visser
Premium

Marktanalyse

|Verkoop van snackgroenten groeit flink verder
De populariteit van snackpaprikaatjes, -tomaatjes en andere minigroenten blijft groeien. Foto: Ton van der Scheer
Premium

Marktanalyse

|Gas op slome markt net duurder dan laatste 2 jaar
Foto: Twan Wiermans
Partner

Partner

|Samen bouwen aan de toekomst: Noordhuys en The Greenery versterken elkaar
Joris Buijs, commercieel directeur van Noordhuys. – Foto’s: The Greenery

Nieuws

|Gestapelde resistentie tegen riskanter virusvariant ToBRFV
Proef met ToBRFV-resistente tomatenrassen. Foto: Michel Velderman
Premium

Geluiden

|‘Vroege piek in tomatenproductie’
Rick van Schie. Foto: Harry Stijger

Nieuws

|Glastuinbouw vreest langere onzekerheid ETS-2 door kabinetsproblemen
Foto: Misset
Premium

Achtergrond

|Telen zonder gas is optie met warmtepomp-ontvochtiging
Met een elektrische warmtepomp ontvochtigen maakt gasloos telen bij komkommer mogelijk. Foto's Peter Visser

Nieuws

|Hagelschade kassen Venlo, veel aardbeien geraakt
Archiefbeeld van hagelschade in Venlo in 2018. Foto: Bert Jansen
Premium

Achtergrond

|In openheid nakaarten over ToBRFV
Foto: Harry Stijger
Premium

Geluiden

|‘Paprikagewas omgeturnd van zwak generatief staand naar sterk groeiend’
Veel groei, vanwege zonnig weer, brengt ook extra gewaswerk met zich mee. Foto: Ton Kastermans
Premium

Marktanalyse

|Handel wil garantie van beschikbaarheid courgettes
“De gele en witte variëteiten nemen in populariteit toe bij de handel, omdat consument er steeds meer mee bekend raakt.” Foto: Harry Stijger