Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Westland ligt krom voor de Tour

Tour du Jour op RTL4 is volgens Westland Marketing een succes geworden. Voor mij niet. Ik had beloofd van wel, maar ik kón er gewoon niet naar kijken.

Tour du Jour op RTL4 is volgens Westland Marketing een succes geworden. Voor mij niet. Ik had beloofd van wel, maar ik kón er gewoon niet naar kijken.

Voor RTL was de dagelijkse nababbel gedurende de Tour de France een succes. Dagelijks keken zo’n 600 duizend kijkers naar Tour du Jour. En dat in vakantietijd én tijdens een Tour die voor onze Hollandse jongens alwéér uitdraaide op een jammerlijk fiasco, daar teken je voor. Ook al deed Mart Smeets’ Avondetappe op Nederland 1 het nog een stuk beter. En voor Westland Marketing, het bureau dat namens de gemeente Westland aan streekmarketing doet, was het ook een succes, waarover verderop meer.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers