Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Vruchten plukken van Greenery’s kostenbesparing

Kostprijsleiderschap. Dat is het nieuwe toverwoord bij The Greenery. Klinkt net niet als wat de tuinders steeds wordt voorgehouden.

Kostprijsleiderschap. Dat is het nieuwe toverwoord bij The Greenery. Klinkt net niet als wat de tuinders steeds wordt voorgehouden.

Tuinders die in reactie op moeilijke marktomstandigheden dan maar nóg weer eens een keer extra gaan beknibbelen op hun kosten, die doen het niet slim. Dat zeggen de adviserende heren en dames, die de tuinders in groten getale omringen. Kostprijs verlagen, dat is meegaan in een oorlog die je niet winnen kunt van telers in Zuid- en Oost-Europa.

Nee, de tuinder moet de marge vergroten door producten op de markt te brengen waar de eindafnemer méér voor wil betalen.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers