Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Groenteparadox goedkoop de wereld uit

Westland Marketing houdt 2 duizend euro uit voor het beste groente-idee. De oproep geldt 'met name voor jongeren'.
Groenteparadox goedkoop de wereld uit

Groenteparadox goedkoop de wereld uit

Westland Marketing houdt 2 duizend euro uit voor het beste groente-idee. De oproep geldt ‘met name voor jongeren’.

Het Beste Groente-idee van Nederland. Dat is Westland Marketing 2 duizend euro waard. Ik weet dat ze daar in de Glazen Stad de beste bedoelingen hebben. En ik ben heel benieuwd naar die beste groente-ideeën. Maar het idee dat je met 2 duizend euro een idee gaat uitlokken dat hét groenteprobleem van de gehele westerse wereld zal oplossen… dát idee lijkt me in elk geval niet in aanmerking te komen voor deze prijs.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers