Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

‘Crisisdenken als marketing’

Het heeft even geduurd, maar na enig uitstel, diep gepieker en weer uitstel heb ik de pen ter hand genomen voor mijn eerste blog. Welk onderwerp kies ik? Hoe maak ik er een boeiend geheel van? Er dreigde een heuse columncrisis.

Laatst geüpdatet:

Foto: Peter Hilz

Foto: Peter Hilz

Het heeft even geduurd, maar na enig uitstel, diep gepieker en weer uitstel heb ik de pen ter hand genomen voor mijn eerste blog. Welk onderwerp kies ik? Hoe maak ik er een boeiend geheel van? Er dreigde een heuse columncrisis.

Of neem ik nu het woordje crisis te makkelijk in de mond? Het lijkt het nieuwste modewoord. De hele dag worden we overladen met berichten over de ene na de andere crisis.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers