Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

Creatieve AH-stickeractie appels leidt ook tot problemen

Albert Heijn heeft voor al haar losse appels deze week een buitengewone stickeractie.

Laatst geüpdatet:

Cadeaustickers op losse appels bij Albert Heijn. - Foto: Albert Heijn

Cadeaustickers op losse appels bij Albert Heijn. – Foto: Albert Heijn

Albert Heijn heeft voor al haar losse appels deze week een buitengewone stickeractie.

Op de sticker prijkt in het kader van de opvallende actie niet de rasnaam (die is heel klein wel afgedrukt), maar er staat een persoonlijke boodschap: ‘Voor de stoerste’ of ‘Beterschap’ of ‘Voor de slimste’. De appel wordt door de AH-actie gepromoveerd tot een cadeautje. Het idee is ontstaan vanwege nationale complimentendag; alleen de uitvoering van de actie leidt wel tot problemen.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Abonneer vanaf €20 per maand

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers