Groenten & Fruit Actueel
||
Premium

De Keuringsdienst van Waarde rapporteerde eerder deze maand over het reclamespotje van Unox voor hun biologische tomatensoep, dat aan alle kanten rammelt. Maar dat wisten wij natuurlijk allang.

De Keuringsdienst van Waarde rapporteerde eerder deze maand over het reclamespotje van Unox voor hun biologische tomatensoep, dat aan alle kanten rammelt. Maar dat wisten wij natuurlijk allang.

Struinend op Uitzending Gemist – om te zien wat ik tijdens mijn twee weekjes vakantie in Oostenrijk allemaal gemist had aan tuitb ouwgerelateerde tv – stuitte ik op een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over biologische tomatensoep. Een half uur lang laten de televisiemakers van de NTR zien dat er weinig klopt van dat spotje. Dat wist de lezer van Groenten & Fruit al sinds 23 oktober 2009, toen columnist Rik Prikkel de volgende column schreef.

Mis geen enkel topverhaal van Groenten & Fruit

Dit Premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees.

Lees alle premium artikelen met eindeloze toegang

Speel beter in op jouw markt met actuele prijzen

Loop voorop in de sector met diepgaande inzichten

Beleef journalistiek van topniveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.

Jeroen Verheul

Jeroen Verheul

Ton van der Scheer

Ton van der Scheer

Stan Verstegen

Stan Verstegen

Peter Visser

Peter Visser

Wekelijks up-to-date

Twee keer per week gratis het laatste tuinbouwnieuws en inzichten in je inbox.

Sluit je aan bij meer dan 9.000 andere nieuwsbrieflezers