Home

Nieuws 2 reacties

Paprika ‘luisteren’ op Radio 10 Gold

In opdracht van Colourfultaste/P8 besteedt radiostation Radio 10 Gold de komende vier weken dagelijks aandacht aan Paprika. Radiokok Arjen van Zeevenhoven geeft elke werkdag informatie over het koken met paprika en over de bereiding.

Colourfultaste bereikt met deze sponsoring gedurende de actieweken ruim 14 miljoen luisteraars. De herlft daarvan valt binnen de primaire campagnedoelgroep, namelijk vrouwen tussen de 30 en 59 jaar. Aanvullend op de uitzending is een wedstrijd georganiseerd. Luisteraars kunnen hun favoriete recepten insturen en maken zo kans op een dinerbon ter waarde van € 100,-. De recepten, de tips en andere informatie is te vinden op de website van Radio 10 Gold.

Consumptie
De inzet van Radio 10 Gold is een van de onderdelen binnen de campagne Colourfultaste van de P8. Doelstelling van de campagne is het structureel verhogen van de consumptie van paprika in Nederland en Duitsland. Door consumenten continu te blijven informeren over paprika en te inspireren met paprika(recepten), wordt de veelzijdigheid en voedingswaarde van paprika benadrukt.

Bron: Groenten & Fruit  Auteur: Roger Abbenhuijs

Roger Abbenhuijs

Laatste reacties

  • no-profile-image

    Klaas

    Ha ha, Groenten & Fruit geeft een nieuwe invulling aan 'niet onafhankelijke journalistiek'. Het woord paprika linken aan een advertentie... Hoe verzin je het?! Over het randje wat mij betreft.

  • no-profile-image

    Klaas

    En wat kunnen we hierna verwachten? Adverteerders die aan de letter 'e' worden gelinkt? Of aan de naam van de journalist?

Of registreer je om te kunnen reageren.