Home

Nieuws

Greenco boekt succes met WK-Tommies

Greenco heeft een forse volumegroei gerealiseerd door Tommies in speciale wk-bekers in het agf-schap te plaatsen. Agf-managers reageren enthousiast.

Dat vertelt Jos van Mil. Volgens de marketing- en salesmanager van Greenco zijn de afzetvolumes zowel op de Nederlandse als Duitse markt met 20 tot 30 procent gestegen. “De verkoopcijfers zijn enorm omhoog geschoten door de actie.”

Prijstechnisch levert het niet veel meer op, erkent Van Mil, maar de grote volumes maken dat meer dan goed. “In een periode dat je wat meer produceert, komt dat goed uit.”

Finale
Agf-chefs zouden enthousiast hebben gereageerd op de WK-actie in het agf-schap. “WK-acties gebeuren meestal in andere productgroepen, het is uniek om te zien hoe enthousiast te zijn: Eindelijk hebben we ook wat met oranje in onze schappen.”

Van Mil hoopt dat Nederland of Duitsland de finale bereikt. “Of allebei, dat zou helemaal mooi zijn.” Speciaal voor die gelegenheid heeft hij een bijzondere verpakking laten ontwerpen. Hoe dat er precies uit gaat zien, blijft nog even geheim.

Bron: Groenten & Fruit – Auteur: Brammert Waagmeester


Of registreer je om te kunnen reageren.