Home

Nieuws

PT meet effect imagocampagne It's Alive

in een voortgangsrapportage over de campagne It's Alive meldt het PT dat 39.200 bezoekers naar de website zijn gelokt.

In april zijn TV-spotjes uitgezonden bij publieke zenders, RTL-zenders en TMF, die door 10 miljoen mensen zeker één keer gezien. Dit najaar en in 2011 gaat het PT het imago meten, om het effect van de campagne te bepalen.

De bezoekers van de website toonden volgens het bericht op AgD.nl  serieuze belangstelling voor de campagne, en keken gemiddeld 9 minuten naar de geboden informatie. Ze lijken vooral getrokken door gesponsorde televisieprogramma’s op jongerenzender TMF. Er werd vooral informatie gezocht over beroepen uit vier uitzendingen van het TMF-programma ‘Wat te doen voor je poen’, over een tomatenbedrijf, een handelsbedrijf, bloemenarrangeur en bloemenexporteur. Voor de imago-campagne is € 3,9 miljoen beschikbaar.


Bron: Groenten & Fruit – Auteur: Peter Visser

Of registreer je om te kunnen reageren.