Home

Nieuws laatste update:14 apr 2010

MSN-actie It’s Alive succesvol

De actie van It’s Alive op jongerensite MSN resulteerde in 4,3 miljoen kijkers en bijna 271.000 unieke bezoekers aan de nieuwe website nederlandse.tuinbouw.nl.

De teaser, die onderdeel is van de campagne It’s Alive om jongeren te motiveren voor een carrière in de tuinbouwsector, liet de bezoeker van MSN kennismaken met het plantachtige wezen van It’s Alive. Bij het bezoeken van de MSN-site kroop dit plantachtige wezen van It’s Alive op 6 en 7 april over de pagina van iedere MSN-bezoeker. Deze actie had tot doel om jongeren nieuwsgierig te maken en zoveel mogelijk bezoekers naar de website te krijgen.

Vanaf 7 april is de commercial van It’s Alive te zien op televisie. De commercial, waarin de tuinbouw, in de vorm van het plantachtige wezen de wereld verovert, is de hele maand april te zien op verschillende landelijke zenders, zowel in reclameblokken rond jongerenprogramma’s zoals Take me Out (RTL5) en GTST (RTL4) als rondom familieprogramma’s als Studio Sport en Ik Hou van Holland.

Bron: PT

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.