Home

Nieuws

Ctgb scoort magere 6

In een op eigen intitatief gehouden klanttevredenheidsonderzoek scoort het Ctgb een magere 6. Dat kan beter, vindt ook het Ctgb zelf.

Eind januari beantwoordde ruim een derde van de genodigde klanten aan het verzoek mee te werken aan een online klantenonderzoek over het Ctgb. Voor de algemene tevredenheid scoort het Ctgb in haar eigen onderzoek een magere 6.
Het Ctgb wordt gezien als een professionele organisatie die kwaliteit levert en waar vriendelijke, deskundige mensen werken. De ondervraagden vinden echter ook dat het Ctgb sneller, transparanter en proactiever zou moeten handelen en duidelijker zou moeten communiceren.

Ctgb belooft beterschap
Het Ctgb belooft in een reactie hierop in haar nieuwsbrief beterschap. "Onze eerste aandacht gaat uit naar het verder inkorten van de tijdsduur van de beoordeling van een aanvraag van een middel tot aan de toelating, en naar het geven van een beter inzicht in de status van de aanvraag." Dinsdag 8 juni 2010 organiseert het Ctgb een relatiedag.

Bron: Ctgb - Auteur: Stan Verstegen

Of registreer je om te kunnen reageren.