Home

Nieuws

AH zet groentenafdeling centraal in TV-spotje

Op de televisie is het nieuwe tv-spotje van Albert Heijn te zien ‘het AH-verscorso’ waarbij het supermarktbedrijf de groenten- en fruitafdeling extra onder de aandacht brengt.

In het spotje, dat ook te zien is via de site (en scrol naar het filmpje onderin), benadrukt het concern de groenten- en fruitafdeling van Albert Heijn. ‘Een schitterende parade van verse producten van de hoogste kwaliteit’ komt voorbij en wordt gepresenteerd door de beroemde AH-tv-man.
 
Verder neemt op de site van AH groenten en fruit op de homepage momenteel ook een belangrijke plaats in. Er komt in ‘paas-sfeer’, dus met konijnen, een groententuin voorbij waar de consument kan klikken op verschillende groenten zoals paprika, komkommer, tomaat, sla, radijs, aardbei, witlof, broccoli en boontjes. Vervolgens verschijnt er informatie over waar AH deze groenten vandaan haalt; vaak is dat Nederland.
 
Ook staat erbij in welke perioden de groenten uit het buitenland worden gehaald. Zo zegt AH dertien soorten tomaten te hebben en dat Tasty Tom en cherrytomaten jaarrond in het schap liggen. Voor de overige tomaten geldt dat ze deze in de zomer uit Nederland haalt en in de winter uit Spanje, Marokko en Israel. Bij paprika wordt vermeld dat ze in de winter ook uit deze landen komen.
 
Bron: gfactueel.nl – Auteur: Ellis Langen

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.