Home

Nieuws

3D-versie voor campagnesite voor jongeren

De opgepimpte versie van de website voor de arbeidsmarktcampagne om jongeren te interesseren voor de tuinbouw, gaat morgen officieel van start tijdens de eerste dag van de Horti Fair. Met een 3D-bril op krijgt de bezoeker van de site www.nederlandse.tuinbouw een filmisch beeld van de tuinbouw.

Volgens Helga van Marrewijk, projectleider van de imagocampagne, is dit de eerste 3D-website in de wereld van deze hoge kwaliteit. "Dat zegt iets over het innovatieve karakter van de sector.”

Meer jongeren trekken
De 3D-versie van de website wordt morgen op de Horti Fair gelanceerd door PT-voorzitter Tjibbe Joustra. Met de bril op komen de homepage en de zeven ‘tuinbouweilanden’ tot leven. Het nieuwe, hypermoderne onderdeel van de website moet veel jongeren naar de site trekken.

3D-brillen verspreid
De arbeidsmarktcampagne It’s Alive ging dit voorjaar van start en gaat met de aftrap van de 3D-mogelijkheid nu een nieuwe fase in. Tot voor kort was de campagne vooral gericht op de massamedia. Echter, nu is de fase aangebroken dat de campagne en dus ook de website meer onder de aandacht gebracht moet worden op scholen en studiebeurzen. Op verschillende manieren kunnen jongeren, de doelgroep is 16 tot en 24 jaar, aan de 3D-bril komen. Heffingbetalers in de glastuinbouw krijgen een poster en 3D-bril opgestuurd.

De 3D-versie van de site is vanaf morgen te zien op de website: www.nederlandse.tuinbouw.nl


Bron: Groenten & Fruit - Auteur: Ellis Langen

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.