Home

Nieuws

Reed Business omarmt papieren vakblad

Ondanks het feit dat er de afgelopen jaren een digitale revolutie heeft plaatsgevonden, blijft vakbladenuitgever Reed Business geloven in papieren vakbladen. Dat zegt Reed Business directeur Marianne van Leeuwen.

Bladen als Groenten & Fruit, Boerderij en Distrifood, maar ook het publieksblad Elsevier blijven de ruggengraat van Reed Business, zegt Van Leeuwen in een interview met Groenten & Fruit Magazine. Ze maakt zich wel zorgen over teruglopende advertentie-inkomsten in de print-uitgaven. “Die zullen na de economische crisis niet meer op het oude niveau terugkeren. En met meer advertentie-inkomsten op de websites en nieuwsbrieven halen we dat niet terug.”

Groei in de business-to-businesscommunicatie verwacht Van Leeuwen de komende jaren te kunnen halen uit zaken als lead-generation (het vinden en verkopen van zeer specifieke zakelijke contacten), workflow solutions (zakelijke informatie online waar ondernemers voor willen betalen) en evenementen voor de doelgroepen van Reed Business.

Bron: gfactueel.nl - Auteur: Ton van der Scheer

Of registreer je om te kunnen reageren.