Home

Nieuws

Marketingbijeenkomsten voor glastuinbouw

De workshops ‘Marketing moet in de glastuinbouw’ die vorig jaar voor het eerst van start ging, krijgt een vervolg.

In 2008 vond er een serie workshops plaats onder de titel ‘Marketing Moet in de glastuinbouw. Vorig jaar had de cursus tien deelnemers, maar omdat deze deelnemers aan deze workshops zo enthousiast waren, heeft de organisatie besloten om ook dit jaar de workshops aan te gaan bieden. Het gaat om zes themasessies waar onderwerpen worden behandeld als marktonderzoek, trends in de markt, marketinginstrumenten en communicatie.

Ketenbreed
“De workshop is bedoeld voor iedereen die zich verder in de marketing wil ontwikkelen en dan ketenbreed”, zegt Marjolein Flore van Elsman Marketing BV. Dit is een van de bedrijven die de cursus mee heeft ontwikkeld. Volgens Elman Marketing komt er wellicht ook een vervolg op de zes themasessies. De eerste workshop vindt plaats op 10 maart. De kosten komen uit op 1275 euro, maar voor medewerkers aangesteld onder de CAO Glastuinbouw is hierop subsidie mogelijk via Colland. Klik hier voor meer informatie over de workshops.

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.