Home

Nieuws laatste update:10 feb 2009

AGFPN organiseert GroentenFruit Promodag

AGF Promotie Nederland organiseert op donderdag 12 februari de eerste ‘GroentenFruit PromoDag’. Op deze dag legt de organisatie alle campagnes en ideeën voor vebetering van de afzet van agf voor aan de sector.

Onder het motto: drie seconden om het hart van de consument te raken, presenteert AGF Promotie Nederland een nieuwe strategie, nieuwe communicatieconcepten en campagnes. Voorbeelden hiervan zijn de nieuwe “2 ons groenten en 2 keer fruit” campagne, het nieuwe .NL concept, het nieuwe internet-consumentenplatform groenten en fruit, maar ook diverse productcampagnes, zoals voor ui, champignons, paprika, zachtfruit en appels.
Naast de presentaties van de campagnes in 2009, komt tijdens de dag ook het Internet aan bodt. Er wordt aangegeven hoe u hier als bedrijf gebruik van kunt maken.

Verbetering van de afzet
Volgens AGFPN bieden de nieuwe campagnes kansen voor een herstel respectievelijk verhoging van de afzet van producten. AGF Promotie Nederland erkent de behoefte aan collectieve promotie. Zij ontwikkelt zich met een nieuw bestuur en een nieuw beleid tot dé promotiepartner.
De GroentenFruit PromoDag 2009 wordt gehouden in Tomato World te Honselersdijk. Kern van de inspirerende middag is de wijze waarop het hernieuwde partnership samen met de sector voor de overkoepelende marketingcommunicatie en -promotie invulling krijgt. Deelname aan de dag geschiedt uitsluitend op uitnodiging.

Bron: AGFPN

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.