Home

Achtergrond laatste update:17 dec 2008

Succesvolle marketingactie van NAO

De consumentenactie van de NAO voor biologische aardappelen, waar 12 transportfietsen mee konden worden gewonnen, is succesvol verlopen.

De actie was een initiatief van de werkgroep Biologische Aardappelen van de
Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) en heeft meer dan 2.500 inzendingen
opgeleverd.
Slagzin
De marketingactie is gehouden vanaf week 20 in diverse supermarkten en
natuurwinkels verspreid over het land. Er moest een slagzin worden afgemaakt om
een fiets te kunnen winnen.

De werkgroep biologische aardappels van de NAO bestaat uit de bedrijven Leo
de Kock & Zn. B.V., Agrico, A.C. Loogman en Zn. BV, Greydanus, Schaap
Holland BV, Werkman BV.



























Op de foto van links naar rechts: Toos van Wijk, winnares. Rody van
Tergouw, agf-chef C1000, Mariska Werring, Leo de Kock en Arend Zeelenberg
Taskforce Marktontwikkeling Biologische Landbouw

Foto

  • fietsactie.jpg

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.