Home

Achtergrond laatste update:17 dec 2008

Deli XL start biologisch offensief

Deli XL introduceert op de vakbeurs Facilitair haar nieuwe kernassortiment biologisch. Hierdoor maakt het bedrijf het mogelijk om op 1 januari 2009 voor 60% van het inkoopvolume een biologisch alternatief te bieden.

Die doelstelling sluit aan bij de wens van de overheid
om in 2010 100% duurzaam in te kopen, waarvan 60% biologisch. De foodservice
groothandel onderkent dan ook dat biologische producten een belangrijk onderdeel
zijn van maatschappelijk verantwoord ondernemen voor haar klanten in de zorg,
horeca en catering.

‘De consument wordt steeds bewuster van haar eigen gezondheid en vraagt
steeds meer om gezonde, maar bovenal lekkere producten’, concludeert de
groothandel. Daarom legt Deli XL in de nieuwe brochure dan ook de nadruk op de
smaakvolle en lekkere kant van de producten. Deli XL hoopt met deze stap een
bijdrage te leveren aan verantwoord ondernemen in de foodservice markt en zet
haar buitendienst in om de producten actief te promoten onder haar
klanten.

Bron: Biofoodonline

Redactie GFActueel

Of registreer je om te kunnen reageren.