Redactie GFActueel
Zelf hebben een product dat valt onder de noemer “specialty”. En zo zijn er meerdere teelten en producten die onder deze noemer vallen. Wij hebben de koppen bij elkaar gestoken en onze krachten gebundeld.

De echte zomer ligt alweer bijna achter ons. Op teeltgebied is het al weer te merken aan de lichtinstraling en de temperatuur. De langste dag ligt alweer een tijdje achter ons. Op privégebied merk je ook zo het een en ander. De scholen zijn weer begonnen, dus de scholieren werken niet zo veel meer mee. Het is een stuk rustiger op het bedrijf, die scholieren produceren meer decibels dan de vaste mensen die we doorgaans aan het werk hebben.
Ook de vergaderingen worden weer opgestart. En september is de maand van de beurzen, bijeenkomsten en symposiums. Er zijn er soms zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb zelf voorkeur voor beurzen of bijeenkomsten die over marketing of afzet of gewoon onze consument gaan. Gewoon laten zien en vooral laten proeven en beleven wat wij met z’n allen zoal uitvoeren in zo’n kas of op het land. Wat bezielt een mens om iets te maken waarvan je nog geen zekerheid hebt of iemand het überhaupt wel wil hebben.

Koppen bij elkaar gestoken
Omdat wij als telers ons vak zo leuk vinden en ons product het beste van de wereld vinden, willen we dat delen met anderen. En daarom staan we op beurzen, laten we mensen kennis maken met onze passie. We willen ze net zo enthousiast maken als wij, de telers. Zelf hebben een product dat valt onder de noemer “specialty”. En zo zijn er meerdere teelten en producten die onder deze noemer vallen. Wij hebben de koppen bij elkaar gestoken en onze krachten gebundeld. We staan met elkaar op beurzen, we hebben verschillende afzetorganisaties en soms verschillende doelgroepen, maar hebben dezelfde passie en vertrouwen in ons product. Met een gezamenlijk doel namelijk de consument bereiken en hem niet VERLEIDEN onze groente of fruit te kopen, maar ervan te OVERTUIGEN dat we de beste spullen hebben en dat hij dat moet hebben. We zijn een aanvulling voor elkaar. Dus het kan wel: samenwerken. Als je maar het zelfde doel voor ogen heb, namelijk: je producten verkopen. En tevreden klanten houden.

Of registreer je om te kunnen reageren.