Doorgaan naar artikel

Yoom-tomaat wint prijs op Fruit Logistica

Syngenta wint met haar nieuwe donkerpaarse tomaat Yoom de Fruit Logistica Innovation Award.

Dat werd vrijdag 7 februari bekend op de Fruit Logistica in Berlijn. Syngenta Nederland investeert stevig in dit merk met kenmerkende kleur en umami smaak.

De tomaat wordt als een exclusief merkproduct gebracht en zal niet snel onder een eigen merk van een supermarkt te brengen. Vanaf november zijn wereldwijd commerciële hoeveelheden beschikbaar. Voor Syngenta is de prijs een belangrijke commerciële opsteker.

Vertegenwoordigers van Syngenta nemen de Fruit Logistica Innovation Award Gold Award in ontvangst. Van links naar rechts: Jérémie Chabanis; Luis Ortega; Rik Lootens. - Foto Volkmar Otto

Vertegenwoordigers van Syngenta nemen de Fruit Logistica Innovation Award Gold Award in ontvangst. Van links naar rechts: Jérémie Chabanis; Luis Ortega; Rik Lootens. – Foto Volkmar Otto

Syngenta ziet kansen voor groei in het trossegement. De Yoom is ondanks zijn maat nog steeds een geschikte snacktomaat. Bij Syngenta behoren alle mini’s die met een of twee happen te eten zijn tot dat snacksegment.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin