Doorgaan naar artikel

Snoeptomaatjes bij het Koningsontbijt

The Greenery levert 62.000 emmertjes met Fred&Ed snoeptomaatjes voor het Koningsontbijt van 26 april. Hieraan zullen naar verwachting ruim een miljoen basisschoolleerlingen deelnemen voorafgaand aan de Koningsspelen.

Het leveren van de snacktomaatjes past binnen het duurzaamheidsbeleid van The Greenery om een gezonde leefstijl te bevorderen. “Gezien de aansluiting op onze maatschappelijke verantwoordelijkheid ondersteunen we het Koningsontbijt graag met Fred&Ed snacktomaatjes”, aldus Ingmar van den Doel, directeur marketing van The Greenery. De emmertjes met ieder 500 gram snoeptomaatjes bevatten een speciaal ontwerp voor het ontbijt. Tussen 22 april en 3 mei zullen ook de shaker bekers van Tommies tomaatjes en Fred&Ed snoeptomaatjes een koninklijk tintje dragen.



Naast The Greenery hebben ook Fruitmasters, Melkunie, Royal Friesland Campina, Jumbo en Unilever met een aantal merken zich verbonden aan het koningsontbijt. De organisatie van de Koningsspelen wordt ondersteund door Het Nationaal Schoolontbijt die al tien jaar ervaring hebben met het jaarlijkse landelijke ontbijtevenement.



Opvallend is dat het Voorlichtingsbureau Brood uit de organisatie van het Koningsontbijt is gestapt. “Het ontbijt voldoet niet aan de eisen die wij aan een gezond ontbijt stellen”, aldus het Voorlichtingsbureau in een bericht van Bakkerswereld.

Bekijk meer

Share this

Afbeelding
Gerard Boonekamp

oud-redacteur

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin