Glas

Nieuws

Start tweede periode campagne It’s Alive

Vanaf deze week staat jongerenzender TMF vijf weken lang in het teken van de tuinbouw, waarmee de tweede periode start van de tuinbouwcampagne It’s Alive.

Het TMF- programma ‘Wat te doen voor je Poen’ brengt vier uitdagende functies in de sector op een voor jongeren aantrekkelijke manier in beeld. Op woensdag 15 september om 17.30 uur starten herhalingen van de uitzendingen die ook dit voorjaar te zien waren, in een periode waarin jongeren zich op een nieuwe opleiding of carrière oriënteren.

Effect meten
Van de doelgroep, 16 tot 24 jarigen, blijkt inmiddels 35% iets gezien, gehoord of gelezen te hebben over de campagne. Het doel voor eind 2011 is dat dit 50% wordt. De website nederlandse.tuinbouw.nl wordt goed gewaardeerd. De gemiddelde bezoektijd van 8 minuten is bijzonder lang. In april is de commercial van It’s Alive door 10 miljoen mensen minstens één keer bekeken. De doelgroep vindt de tv commercial opvallend en overwegend leuk.

Bron: Groenten & Fruit – Auteur: Peter Visser

Of registreer je om te kunnen reageren.