Glas

Nieuws

Geleidelijke vernieuwing Kom in de Kas

Afgelopen zomer heeft het bestuur van Kom in de Kas hard gewerkt aan de vernieuwingsslag van Kom in de Kas.

In haar 33-jarig bestaan is de opzet van Kom in de Kas bijna niet veranderd. Omdat de glastuinbouwsector in die tijd echter wel een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt, wil het bestuur van Kom in de Kas vernieuwingen ontwikkelen. Mede gezien het grote aantal vrijwilligers dat zich inzet voor het evenement, kiest zij voor een geleidelijke invoering hiervan.

Vernieuwingen
De vernieuwingen hebben betrekking op verschillende onderdelen. Een nieuwe creatieve PR-campagne gaat de doelgroep enthousiasmeren voor Kom in de Kas en de Nederlandse glastuinbouw. Promotiematerialen krijgen een restyling en ook de website van Kom in de Kas krijgt een betere afstemming op de doelgroep. Er start ook een pilot, waarbij gedurende het hele jaar in twee à drie regio’s glastuinbouwbedrijven worden opengesteld voor groepen die een kas willen bezoeken.

Regio's
Verder komt er een uniforme Kom in de Kas folder/routekaart die elke regio met haar specifieke informatie kan vullen. De landelijk opgestelde formats van activiteiten helpen de regio’s bij het samenstellen van een aantrekkelijk programma. Ook de samenwerking met andere imagoprojecten, zoals It’s Alive en Floriade, krijgt een vervolg.

Bron: Groenten & Fruit - Auteur: Peter Visser

Of registreer je om te kunnen reageren.