Glas

Nieuws

Prominent vernieuwt verpakkingslijn

Prominent presenteert een nieuwe verpakkingslijn.

Nadat telersvereniging Prominent In 1995 startte met de gelijknamige merknaam, werd het na 15 jaar tijd om de lay-out van de verpakkingslijn op te frissen. Er is gekozen voor een ‘frisse naturelle uitstraling’. De nieuwe lijn wordt ook doorgevoerd in de consumentenverpakkingen. De nieuwe look is ontwikkeld met reclameburo Narville uit Naaldwijk.

Kleurcodering
In 1995 is het Prominent-merk bedacht voor de grove trostomaten. Later is het assortiment uitgebreid met middelgrove trostomaten en cocktail trostomaten, aangeboden onder de merknamen Promise en Prominent Cocktail. Dit jaar wordt er weer een nieuwe variëteit aan het Prominent assortiment toegevoegd: de pruimtrostomaat. Deze zal ook in de nieuwe Prominent verpakking verkocht worden.

Het onderscheid op de verpakking tussen de verschillende soorten tomaten zit in de kleurencodering aan de korte zijde van de doos.

Bron: gfactueel.nl – Auteur: Peter Visser

Of registreer je om te kunnen reageren.