Doorgaan naar artikel

ZON start campagne rond prei

‘Met prei kun je alle kanten op’. Zo luidt de slogan van de nieuwe preicampagne van ZON fruit & vegetables.

Hiermee wil ZON de veelzijdigheid van het gebruik van prei benadrukken: van maatwerkverpakking tot bulk en van soep tot preischotel. Met de campagne wil ZON fruit & vegetables preitelers bovendien een gezicht geven en meer op de voorgrond plaatsen. Een van die bedrijven is maatschap Pouwels uit Kronenberg. René Pouwels: “Het is even wennen, maar wel mooi dat we deze aandacht krijgen. Het is tegenwoordig steeds meer de wens van afnemers en eindgebruikers om te weten waar de producten vandaan komen, dus ik denk dat het goed is om de telers ook naar buiten toe een gezicht te geven.”

Flextelers

ZON maakt verder gewag van het hebben van zogenaamde flextelers. Flextelers leveren diensten en sorteringen op maat, leveren jaarrond hoge en uniforme kwaliteit prei van verschillende rassen en hanteren diverse verpakkingsmogelijkheden. “In combinatie met de dienstverlening die ZON kan bieden, maakt het de afzetorganisatie tot dé preileverancier van Nederland”, aldus Jos Caubo van ZON.

Bekijk meer

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin