Doorgaan naar artikel

ZON en The Greenery ondersteunen aspergepromotie

ZON fruit & vegetables en The Greenery geven financiële steun aan de campagne van het Nederlands aspergecentrum ‘Proef de Lente!’.

Vorig jaar werd met deze slogan door het aspergecentrum voor het eerst onder één vlag promotie gemaakt voor Nederlandse asperges.

De campagne ‘Proef de Lente!’ die door het Nederlands aspergecentrum krijgt in 2014 een vervolg. Aceera lanceerde het Nederlands aspergecentrum en de campagne werd in samenwerking met diverse partijen binnen sector op poten gezet. Dit jaar leveren ZON fruit & vegetables en The Greenery voor het eerst een financiële bijdrage aan de campagne.

Gerard van Loon van The Greenery: “The Greenery vindt het belangrijk dat de positie van Nederlandse asperges versterkt wordt bij de afnemers en consumenten. Het is belangrijk dat de samenwerkende partijen daarom een heldere boodschap hierover uitdragen.” Geertje Roodbeen van ZON fruit & vegetables: “ZON is partner geworden voor generieke promotie van asperges, om samen de consument te bereiken. Wij zijn ervan overtuigd dat wij als verkooporganisatie ervoor moeten zorgen dat men asperges van onze telers koopt, en dat Aceera ervoor zorgt dat de consument meer en vaker asperges gaat eten.”

De vernieuwde campagne bestaat onder andere uit de nationale opening, deelname aan diverse evenementen door heel Nederland, een social media campagne en promotiemateriaal waaronder het gloednieuwe magazine ‘Proef de lente!’. Met name door de steun van ZON en The Greenery kan het supermarktkanaal worden bewerkt en is deelname aan grotere evenementen mogelijk.

Lees meer artikelen over asperge of bekijk actuele marktprijzen via GFactueel.nl/markt

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin