Doorgaan naar artikel

AH wil lokale boer en tuinder in winkel

Albert Heijn test een nieuwe formule waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor lokale leveranciers van versproducten, zonder dat ze leverancier zijn.

Dat blijkt uit een testwinkel in Eindhoven. Om de lokale kracht van de winkel te versterken, krijgt de XL een supermarktplein voor in de winkel. In deze ronde aanbouw kan de klant foodassortiment van lokale ondernemers kopen. Ook lokale versspecialisten kunnen hier terecht met lokaal topassortiment. Dat supermarktplein heeft een eigen afrekenpunt, schrijft het blad Distrifood.

AH wil kopen via internet en in de winkel integreren. Het personeel in de winkel in Eindhoven gaat de klant actief helpen om de puzzel van on- en offline winkelen op te lossen. Een team van speciaal opgeleide vakkundige medewerkers staat elke dag klaar om klanten alles te vertellen over producten en online boodschappen doen, aldus een AH-woordvoerder.

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin