Nieuws

Greenery in race voor beste website

1 402 Algemeen

De website verseoogst.nl, waarop de telers van The Greenery hun eigen plek hebben, is genomineerd voor Website van het Jaar in de categorie ‘Gezondheid & Welzijn’.
001_boerderij-image-1078831.jpeg

The Greenery is in 2010 gestart met Verse Oogst. Meer dan driehonderd telers van The Greenery geven op een eigen profielpagina informatie over hun bedrijf en hun producten. René en Angela van Haperen bijvoorbeeld telen blauwe bessen, aardbeien, frambozen en bramen. “Wij denken dat het belangrijk is dat mensen weten waar het product dat zij eten, vandaan komt. Op Verse Oogst kunnen wij in één keer een groot publiek aanspreken en ons verhaal vertellen over onze producten en de teelt ervan. Op onze profielpagina vertellen wij over nieuwe ontwikkelingen, geven wij tips over onze producten, plaatsen we sprekende foto’s en beantwoorden wij vragen van lezers”, aldus René en Angela van Haperen.


De strijd om de beste website van Nederland is een initiatief van een aantal bureaus op het gebied van marketing en marktonderzoek, waaronder Emerce en Metrix Lab. Eerdere winnaars waren de Belastingdienst, Ikea en Buienradar.

Het Nederlandse publiek kan stemmen op de eigen favoriete website en de websites beoordelen

op kwaliteit. Dit kan ot en met 26 oktober 2012 via: www.websitevanhetjaar.nl/verseoogst.

door Ton van der Scheer

Eén reactie

  • # 1

    Peter Verschuren

    Het is een supergoed initiatief van de Greenery wat dan ook de steun van ons allemaal verdient.

reageer

Of registreer je om te kunnen reageren.