Doorgaan naar artikel

‘De Migo-peer is er weer’

Om de Europese start van de seizoenverkoop van de vorig jaar geïntroduceerde Migo-peer luister bij te zetten, is de peer op donderdag 27 oktober uitgereikt op het station Utrecht Centraal en in het centrum van Utrecht. Treinreizigers en winkelend publiek konden zich te goed doen aan 4.200 peren.

Om de markt opnieuw kennis te laten maken met Migo zijn er diverse promotiematerialen ontwikkeld om de maand november uit te roepen tot de ‘Migo-happymaand’. Deze week start Migo met haar eigen foodtruck een roadtour. De foodtruck wordt ingezet op diverse locaties in Nederland, België, Duitsland en Scandinavië. De peer ligt vanaf vandaag in het schap van diverse supermarkten.

Migo-happiness

“Via de kleurrijke verpakkingen en de opvallende hoekkaarten wordt de consument aangespoord om de Migo-app te downloaden. Met de Migo-app kun je iedereen laten glimlachen met een passende Migo-sticker. Alle Migo-happiness kan rechtstreeks worden gedeeld via Facebook, Instagram en Twitter. Samen met de stickervellen, augmented reality zuilen op de winkelvloer en de magic cards is de Migo-happiness compleet en is Migo er klaar voor: Let’s smile anywhere!”, aldus het campagneteam.

Drie GKE partners

Migo wordt op dit moment geteeld door telers van de drie GKE partners: Fruitmasters (Nederland), BelOrta (België) en Würtembergische Obstgenossenschaft (Duitsland). Deze drie organisaties introduceren Migo in de markt.

Bekijk meer

Share this

Gerelateerde artikelen

Beheer
WP Admin